Biežāk uzdotie jautājumi: Nav saņemta sistēmas izsūtīta notifikācija ar piekļuvi FN-Serviss on-line sistēmai

Ko darīt, ja vairāki mani darbinieki nav saņēmuši sistēmas izsūtītos paziņojumus ar piekļuves linkiem?

Ar šādu situāciju diemžēl jārēķinās gan e-pastos uzstādīto spamu filtru dēļ, gan tīri cilvēciskā faktora dēļ - e-pasts nav pamanīts, ir izdzēsts utt. 

No sākuma ir vērts pārbaudīt ne tikai galveno e-pastu iesūtni, bet arī Mēstules, Abonētos e-pastsu, Reklāmas, Nevēlamos.

Ja arī tur nav, tad Jūs kā administrators varat atvērt darbinieku sarakstu, atrast konkrēto darbinieku un manuāli nomainīt viņam paroli. Jauno piekļuvi varat nodot darbiniekam, un, saglabājot izmaiņas, viņš varēs tikt iekšā ar Jūsu piešķirto piekļuvi.

Ko darīt, ja pēc jaunas paroles pieprasīšanas to vēl neesmu saņēmis e-pastā?

Ja neesat e-pastā saņēmis jauno paroli, tad, pirmkārt, būtu vēlams e-pastu pārbaudīt vēl pēc brīža (ir situācijas, kad paroles izsūtīšana var aizkavēties).

Otrkārt, pārbaudiet, vai tā nav nokļuvusi mēstuļu, abonēto e-pastu, reklāmu, nevēlamo e-pastu utt. pastkastē. Ja tiešām neesat to saņēmis, tad rakstiet e-pastu uz info@fnserviss.lv, norādot uzņēmumu, savu vārdu un uzvārdu un aprakstot problēmu.